Burmistrz Miasta i Gminy Narol
mgr Grzegorz Dominik
Burmistrz urzęduje od poniedziałku do piątku
w godzinach: 7:30 – 15:30 pok. nr 1, parter
e-mail: burmistrz@narol.pl
Do zakresu zadań Burmistrza należy w szczególności:
- Reprezentowanie Urzędu na zewnątrz.
- Prowadzenie bieżących spraw gminy.
- Podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności.
- Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu.
- Okresowe zwoływanie narad, z udziałem kierowników poszczególnych komórek organizacyjnych, oraz pracowników w celu uzgadniania ich współdziałania i realizacji zadań.
- Koordynowanie działalności komórek organizacyjnych Urzędu, oraz organizowanie ich współpracy.
- Rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi, w szczególności dotyczącymi podziału zadań.
- Udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
- Czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań urzędu.
- Upoważnianie pracowników urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej.
- Wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa.
- Prezentowanie oficjalnego stanowiska Gminy i Urzędu wobec przedstawicieli środków masowego przekazu.
- Prowadzenie spraw związanych z zadaniami gminy, jako organu prowadzącego gminne przedszkola, szkoły i placówki oświatowe.
- Sprawowanie ogólnego nadzoru nad przeprowadzaniem okresowej oceny pracowników na stanowiskach urzędniczych, oraz ocenianie pracowników, którzy nie podlegają bezpośredniej ocenie Sekretarza, Skarbnika i Kierownika Gospodarki Komunalnej.
- Przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym od Sekretarza, Skarbnika, pracowników samorządowych upoważnionych do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych, oraz od kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.