• Galeria
  • BIP
  • Akty normatywne
  • Kontakt
  • Link do strony EPUAP
  • Link do strony PSeAP
Stanowisko ds. wymiaru podatkowego I

Anna Banaś-Mrówka - inspektor
pok. nr 11, I piętro
tel: (016) 63 17 086 – wew. 28 (016) 63 17 087 – wew. 28
e-mail: anna.banas-mrowka@narol.pl

Do zadań stanowiska ds. wymiaru podatkowego I należy:

  1. Zakładanie i prowadzenie księgi gospodarczej (karty gospodarstw, karty nieruchomości) dla wymiaru i poboru należności – podatku rolnego, podatku od nieruchomości.
  2. Kompletowanie materiałów niezbędnych do wymiaru zobowiązania pieniężnego (deklaracje, wykazy zmian geodezyjnych itp.).
  3. Gromadzenie i kompletowanie materiałów do wymiaru zobowiązania pieniężnego (wezwania do złożenia informacji w sprawach dotyczących podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego).
  4. Wprowadzanie zmian przekazywanych przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaczowie w sprawie obrotu gruntami.
  5. Uzgadnianie powierzchni gruntów i porównywanie z ewidencją gruntów w Lubaczowie.
  6. Dokonywanie wyliczeń wymiaru podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości oraz prowadzenie odpowiednich urządzeń wymiarowo-księgowych.
  7. Wysyłanie nakazów płatniczych.
  8. Prowadzenie postępowania w celu ustalenia adresu i doręczania nakazów płatniczych do osób, którzy nie pozostawili aktualnego adresu.
  9. Przyjmowanie podań w sprawie ulg, odwołań, umorzeń.
  10. Spisywanie protokołów i kompletowanie całości materiałów do wymiaru zobowiązań pieniężnych.
  11. Przygotowywanie i kompletowanie decyzji dotyczących wymiaru zobowiązań pieniężnych.
  12. Obsługa programów komputerowych dotyczących całości podatków, łącznie z archiwizowaniem danych.
  13. Przyjmowanie wniosków w sprawie bonów paliwowych, sprawdzanie danych zawartych we wnioskach i porównywanie ich z odpowiednimi dokumentami.
  14. Wydawanie zaświadczeń i prowadzenie rejestrów do zaświadczeń w sprawie bonów paliwowych.
  15. Miesięczne sporządzanie sprawozdań do Izby Skarbowej z ilości wydanych zaświadczeń w sprawie bonów paliwowych.
  16. Wydawanie zaświadczeń o posiadaniu gospodarstwa rolnego, o dochodowości rocznej, potwierdzanie aktualnej powierzchni i dochodowości rocznej na kwestionariuszach szkolnych.
  17. Pomaganie przedsiębiorcom ubiegającym się o pomoc publiczną przy wypełnianiu dokumentacji.
  18. Sporządzanie sprawozdań kwartalnych i rocznych z zakresu pomocy publicznej.
  19. Opracowywanie pism, oświadczeń, decyzji w sprawach podatkowych.
  20. Prowadzenie rejestrów przyjętych podań, oraz rejestrów spraw załatwionych.
  21. Sprawdzanie powierzchni gruntów i użytków rolnych oraz lasów dla celów statystycznych GUS.
  22. Kompletowanie i gromadzenie odpowiednich materiałów do złożenia dokumentacji wymiarowo-księgowej w sprawie podatku od środków transportowych.
  23. Ustalanie posiadaczy środków transportowych poprzez bieżącą współpracę z Wydziałem Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lubaczowie.
  24. Ustalanie danych do sprawozdań kwartalnych w zakresie ulg i obniżek.
  25. Przygotowywanie projektów uchwał w zakresie właściwości stanowiska pracy.
  26. Inne sprawy, doraźnie zlecone przez Skarbnika.
  • Elektroniczne Biuro Obsługi Mieszkańca
  • Program pomocy państwa w wychowaniu dzieci- 500+
  • Zwalczanie Afrykanskiego Pomoru Świń
  • Miasto i Gmina Narol

Gmina

    • Wirtualny spacer
    • Bramy Roztocza
    • Położenie geograficzne
    • Historia regionu
    • Klimat i ukształtowanie
    • Parki krajobrazowe i rezwaty przyrody
    • Ścieżki przyrodniczo-dydaktyczne

Oferta turystyczna

    • Noclegi
    • Restauracje, bary
    • Izba Pamięci w Lipsku
    • Szlaki turystyczne
    • Trasy rowerowe

Samorząd

    • Organy Gminy
    • Interpelacje i zapytania
    • Urząd
    • Ochrona Danych Osobowych
    • Karty usług, formularze
    • Urząd Stanu Cywilnego
    • GKRPA
    • Zespół Interdyscyplinarny
    • Gminne jednostki organizacyjne
    • Gminne instytucje kultury
    • Sołectwa
    • Zamówienia publiczne
    • Zapytania ofertowe
    • Zmiana studium
    • Sprzedaż nieruchomości
    • Dzierżawa nieruchomości
    • Nabór na wolne stanowiska pracy
    • Ogłoszenia i komunikaty
    • Organizacje pozarządowe
    • Wybory
    • Referenda
    • Archiwum wiadomości

Informator gminny

    • Gospodarka Komunalna
    • Posterunek Policji
    • Rozkład jazdy PKS
    • Rozkład jazdy BUS
    • Praktyczne adresy i telefony
    • Służba zdrowia

Inwestycje i Projekty

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo POIG
  • logo Orlik 2012
  • Miejsko-Gminna Biblioeka Publiczna w Narolu
  • Ostrzeżenia meteorologiczne
  • logo nowe smieci
  • Projekt Dom
  • Kšcik Przedsiębiorcy

Copyright © 2009. | XHTML | CSS